Alex's simsblogg ♡

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2012

Nä nu jäklar!

Av Alex (the simmer) - 21 oktober 2012 01:37

nu är klockan 01:39 när jag skriver det här inlägget med mina 3 kompisar, vi har övernattningsfest och ska precis kolla på skräckis. Fyllde faktist år igår. (klockan är ju över ett på natten så praktist taget är min födelsedag över.)

Ville bara säga varför det inte vart uptade osv.


Och yes, jag är epicsims3, råkade avslöja mig i ett inlägg som fanta snodde en ide från mig från epicsims3 bloggen. Va patetiskt. Hon anklagar mig för att sno hennes inlägg (som hon snodde av mig, vilken bra bloggare hurra!) och nu snor hon ett inläggside. haha, får nästan skrattkramp. Vissa har ju inget liv.

Snart är det halloween och har en överraskning åt er.



Vi ses. /Sveriges bästa bloggare inom sims

 

 
 
Lexi

Lexi

21 oktober 2012 14:08

Hahhaa patetiska

http://Vivalasims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Viki

21 oktober 2012 15:16

Nu, med detta hur man redigerar, är det bara samma typ av inlägg. Innehållet, något helt annat.

 
Ingen bild

Lova

21 oktober 2012 21:00

Är det någon som läst reglerna?

 
Johanna

Johanna

21 oktober 2012 21:15

Om hon nu är så jävla korkad så behöver ni väl inte ens kommentera här då? ni ger henne mer uppmärksamhet.
Ps. Har inget emot din blogg, Lexi(?)

http://sims-johanna.bloggplatsen.se

 
Lexi

Lexi

22 oktober 2012 14:20

över: tack!

http://Vivalasims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Någon

25 oktober 2012 12:11

HAHAHAHHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA SNÄLLA NÅN? SKULLE DU VARA SVERIGES BÄSTA BLOGGARE INOM SIMS? DAGENS JU! FANTA SKULLE ALDRIG KOPIERA FRÅN NÅGON, HUR SVÅRT ÄR DET INTE ATT ÄNDRA TIDEN LITE TILL TYP EN HALVTIMME INNAN FANTA GJORDE SITT INLÄGG? HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA, SNÄLLA, IP BLOCKA MIG NU DÅ, BLIR SÅ RÄDD JAG JU. GUD. GRÅTER MIG TILL DÖDS FÖR ATT COPYCAT NR 1 SKA IPBLOCKA MIG. NEEEJ SHIT ): DU HAR TILLOCHMED SNOTT FANTAS NAMN OCH ALLTING, HERREGUD. ''fantathesimmer'' OJSAN, SEN KOMMER DU, LEXI (THE SIMMER) OJOJOJOJOJOJJJJ! sen har du själv skrivit det här: Först och allt vill jag säga att jag fick lite ide av fantasims3 att göra det hära inlägget, hoppas du inte tar illa upp, fanta! JO, OKEJ, HÄRMA HENNE IGEN, kej, KEJKEJKEJ! OCH DET SKREV DU TILLOCHMED EFTER DET HÄR INLÄGGET, SNÄLLA NÅN. OCH HUR KAN MAN SNO EN INLÄGGSIDË? WTF, HUR SKA VÄRLDEN FUNKA OM MAN INTE KAN TA LITE IDEÉR FRÅN ANDRA. HERREGUD, TROR DU FATTAR POÄNGEN I DENNA KOMMENTAREN IAF.

 
Ingen bild

Någon

25 oktober 2012 12:13

OH, OCH FÖRRESTEN. ATT DU ENS HAR MAGE ATT KALLA DIG SVERIGES BÄSTA BLOGGARE INOM SIMS? NÅNSIN KOLLAT PÅ http://thesimsblogg.bloggplatsen.se/ ? FANTA ÄR WAY BETTER THAN U, DU ÄR PATETISK!! (kom igen då, haters. väntar på era svar)

 
Lexi

Lexi

25 oktober 2012 13:09

Hej tjejen. Du borde faktist växa upp.
Och ja, jag kan ipblocka dig faktist. DU är sjukt patetiskt.
Jag har bett fanta om ursäkt, så börja inte bråka.
Och innan du säger ''oj jag är såå rädd.''
Gumman, Jag har ditt ip-nummer. ;D

http://Vivalasims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Någon

27 oktober 2012 14:36

cooling, vad ska du göra, mörda mig? Uh, ipblocka mig då, liksom vi ser hur bra det gick för här är jag ju igen? snälla du, så du erkänner att du härmat fanta? wow, bra. asså du, lilla gumman, jag är inte rädd för en f12a som leker cool på internet, come at me bro. (ok sis)

 
Ingen bild

:D

10 november 2012 19:52

*Applåder*

 
Ingen bild

Me! ^^

20 november 2012 18:08

- Inte för att vara taskig och så Lexi. Men det var väldigt dumt av dig att kopiera Fantas inlägg.

 
Ingen bild

Ida Z

30 januari 2013 07:55

Kalla dig inte sveriges bästa bloggare om sims.

Alex (the simmer)

30 januari 2013 14:25

Drygt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alex (the simmer) - 19 mars 2013 22:26


Slutar blogga på bloggplatsen! Kommer inte blogga mer på den här bloggen och istället börja blogga på min nya som du finner HÄR Vi ses där!     ...

Av Alex (the simmer) - 18 mars 2013 19:53


Jo, min header har jag haft ett tag + jag börjar känna att det är vår! Så jag la ner någon timme och en del av min ''stora'' kreativitet. I alla fall, Jag gjorde en ''ljusare'' och ''fräshare'' header som är ganska vårig! Vad tycker ni? Jag vart gans...

Av Alex (the simmer) - 16 mars 2013 19:57

     

Av Alex (the simmer) - 7 mars 2013 20:38

Hittade en jätte rolig video från universitetslivet, haha, skrattade väldigt mycket!    ...

       

   

Hej! Du är just nu på en blogg om The sims 3! Jag som driver den här bloggen heter Alex och är tolv år gammal. På bloggen lägger jag ut allt jag kan om sims. Även Simmar, Guider, Nyheter och mer!

 

Är du mer intresserad om mig, klicka HÄR!

Are you not from sweden?

Omröstning

Tycker du jag ska göra önskesimmar?
 Ja, det tycker jag.
 Nej, det tycker jag inte.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Regler

1. Var trevliga, först och främst.

2. Nej, jag vill inte att du skriver hur dålig jag är, hur allt är fel på mig, dina dryga svar och sånt. Jag kommer ip-blocka dig från bloggen.

3. Du får inte använda svordomar förutom om du skriver ''Den dära klänningen var så jävla snygg!'' men inte riktat mot nån, som typ: ''håll käften idiot!'' Då blir det ip-banning.

4. Kopiera inte mina inlägg, mina bilder, min header, mina ideer, mina historier, min design ELLER något. 

5. Gnäll inte om jag ska upptadera mer, BLOGGEN ÄR RELATIVT NY, och jag går i skolan också.

6. Gillar du inte bloggen? lust att skriva det? nope, klicka dig till en annan simsblogg som passar dig i smaken.

7. Spamma inte! sure, om jag kanske missat din fråga så är det kanske bra att ställa den igen!

8. Använd inte kommentarna för att få svar på dina frågor, använd ''fråga mig'' funktionen lite längre upp eller ned 

9. njut av allt simskunskap.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards